En vecka har redan gått

Ja vad tiden går, 1 vecka har redan gått, mer till och med.
Jag har tyvärr inte kunnat skriva för nätet har legat nere här på ön, fick igång det i går, med rätt vad det är så slutar det fungera...får hålla tummarna att jag hinner skriva färdigt innan det bryts...

Allt är bra med oss.
Tyvärr är vädret inte till vår belåten het, det har ÖSREGNAT i går och hela natten, så tältmattan flöt, så det var till att fara till Kalmar för att köpa en mycket större, köpte en som är 7,2m X5 m tror jag och tältet är 6m långt och 3,20 brett så det hoppas jag ska räcka. I går var vi i Bornholm och bowlade på Harrys...något roligt får vi ju göra när det är piss väder, sen på kvällen gick jag och Mats till strandkrogen och åt Amerikans buffe´, med goda revben, oh vad jag åt, och Pontus ställde upp som barnvakt. Han är så go´.

Nu måste jag kolla in dom andras bloggar, för det har ju säkert hänt jättemycket hos er andra.
Bilder kommer i morgon på allt som vi hittat på.
Må gott alla.
Kramizar Sabine

Kommentarer
Postat av: Brorsan

Ni skulle gjort som jag, åkt till Sörmland. Vädret i Eskilstuna var kanon nästan hela förra veckan. Och en avstickare till Västerås hanns också med.

Hälsar

Storebror

2009-07-06 @ 19:36:00
Postat av: Carro

jo dö nu e det våran tur att sticka på semester ....jippie!!

Mitt älskade gotland here we come!

2009-07-06 @ 22:12:50
Postat av: Pernilla

Idag går jag på min semester:)

2009-07-07 @ 15:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0