Borta bra men hemma bäst!!?

I gaå kom vi hem eftersom det ändå skulle komma en hel del regn i Örebro. Men fy vilken lång resa trodde aldrig vi skulle komma hem. Men nu är vi hemma med allt vad det innebär...
Tvätta
tvätta
och åter tvätta.
Tyvärr skaffade vi inte något internet i Örebro, tyckte det var för dyrt. 180:- för 12 timmar..snålt? nej men onödigt.
jag försökte skriva dagbok under våra dagar där...men vad händer när jag städar ur husvagnen, jo lapparna försvinner.

Men första dagen totalt vräkte regnet ner, så tältet satte vi upp dagen efter då det var torrväder sen följde 2 dagar med sol och jag njöt i fulla drag. Mats och pågarna gick in på badlandet och åkte vattenrutchkanor i ex antal timmar, tyvärr glömde dom kameran.
Nu följer lite bilder från Öland


Vi hade lovat Alexander en ny cykel nu när han fyller 8 år, men tyckte det var onödigt att dra med oss den gamla, så istället fick han en ny på Öland i förskott på sin födelsedag.


Kelly en varm och skön dag på Öland


Så här vacker är hon när hon är nybadad


Pontus tror att han är Karate Kid


Om ni kommer till Öland måste ni besöka Restaurangen Robinson Cruse, dom har helt underbar lunchbuffe´och prisvärd är den också 98:- inkl. dricka


Titta vad vi hittade!!!
Italiensk glass!!!
Om den var god?
Tyvärr inte lika god som i Italien, men den dög.


Tältet uppe på Öland.Skönt och bra blev det också.


Och här kommer faktiskt en bild på mig när jag slagit en fullträff på bowlingbanan, ibland kan jag...ha ha ha

Nu har jag inte mer tid för i natt åker vi till ITALIEN.

Ja jag vet vi är tokiga, men dom hade en lägenhet kvar och vi har semester nästa vecka också så....
det är bara att packa badkläderna och köra 177 mil, men vad gör man inte för SOLEN och det underbara vinet och maten
.
Vi hörs nästa vecka eller veckan där på.

Kommentarer
Postat av: Carro

så kul att se dej på bild Sabine..vi måste ses snart!!!

När jag ser dej så tänker jag automatiskt tillbaka till stenåldern då vi hängde!!

Hälsa la bella Italia och ha det gött!!

2009-07-16 @ 21:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0