Måndag 12 ...

Måndag 12 januari 2009

Ja då var det en ny vecka och måndag morgon.
Pågarna har åkt med skolbussen till skolan och jag har en skön dag framför mig innan det är dags att åka och jobba några timmar.
Helgen går tyvärr för fort hinner inte med så mycket som man vill.
Men i lördags när Mats och Pontus kom hem från badmintontävlingen stack Mats och jag till Trelleborg för att kolla på en bil, vi behöver ju en till när Mats bytar jobb, han har en tjänstebil nu.
Det är en blå Toyota Avensis -07 som bara har gått 2000 mil. Vi i denna familjen älskar Toyota Avensis, det är en bra och prisvärd bil. Så nu denna veckan skall vi förhoppningsvis hämta hem vår nya ögonsten.

Brottningen börjar i dag för Alexander och sen skall det vara tävling i helgen som kommer och jag skall bli nervös som vanligt, blir ju tyvärr helt tossig när det gäller tävlingar, men det är väll så när man är förälder, man vill så väl...
Fast barnen tycker man är "lite jobbig.

Dagens middagstips: Lasagnette med sallad Mums och lättlagat

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tjingeling! Skickar 2 böcker med Sofia i morgon, för jag behöver rita av ett par mönsterdelar innan jag lämnar dem ifrån mig :-) Vilken tjusig bil förresten, lycka till med hämtningen :-)



Kramis,

Susanne

2009-01-13 @ 08:29:43
URL: http://familjenstalnacke.blogspot.com
Postat av: Carro

Äntligen hittade jag hit..kul nu har jag en blogg till att följa....gå nu in på www.designadinblogg.se och lär dej massvis om bloggen det e så kul!

2009-01-13 @ 12:59:14
URL: http://carroliinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0