sliten tisdag

Godmorgon!

Tisdag morgon och jag hade tänkt att ligga och lata mig hela dagen iallafall tills Alexander kommer hem, får se om det blir så, har ju en del att göra efter all tvätt igår. Den måste ju tyvärr vikas ihopa och läggas in. Men den går ju ingenstans.
Idag skall jag även börja sy hoppas jag.

Var inne på en väns blogg och hittade en jätterolig hemsida http://www.bluebox.se och se vad jag hittade
                             
    Handvärmare                            dessa värmer du i micron       doftanka  att ha i 
                                                                                                               badet eller på kanten                     




På denna sidan kan man hitta all möjligt roligt till en rimlig kostnad tycker jag.
Jag hittade även en rolig sak som jag bara måste ha

En tandtrådshållare en fin prydnad att ha i fönstret på toaletten, finns i blå också.

Gå in och kolla....

Fick ett SMS för en stund sen att jag skulle hämta ett paket på ICA så det blev till att slänga sig i bilen nyfiken som jag är och det var min julklapp som jag fick från jobb. Låter det konstigt???
Vi fick gåvokort på www.selectgift.se för att välja vad vi ville ha och jag valde en termos med 4 termosmuggar kan ju alltid vara bra att ha. Kanske att ta med till Amfiteatern här i Sövde till sommaren om det kommer någon bra artist.

Sen var de det här med middan inget roligt alls då det får bli kokt mat för mig, men idag festar jag till det ,det bli kokt lax med potatis mums dom andra får fiskpinnar det vet jag att dom älskar.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hejsan Sabine!



Bluebox har jättefina saker, de hade en affär i Malmö för ett tag sedan, precis intill mitt kontor, det var hur mysigt som helst att kika runt bland alla prylar! Fast tyvärr är den borta nu :-( Tur att det finns webbutiker... hehe! Du får gärna nya boken, bara säg till! Själv kan jag aldrig riktigt följa mönstrena till punkt och pricka, jag använder dem som mallar och hittar på mina egna varianter! Jag är hopplös på att följa recept också, jag vill gärna sätta min egen prägel på maten... Tur att det oftast är Janne som kockar här hos oss!!



Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med S&S logon, för jag kan inte få in någon bild i sidofältet på blogg.se... hmmm! På blogger är det lite enklare att hantera utseendet på bloggen och att anpassa sidofälten, men jag kan inte se att man har samma möjligheter i blogg.se. Men du kan ju alltid lägga in en vanlig länk till S&S :-)



Hoppas du mår bättre snart, det är hopplöst med alla förtvivlade sjukdomar som far runt på vintern!



Krya på dig!

Susanne

2009-01-20 @ 15:17:18
URL: http://familjenstalnacke.blogspot.com
Postat av: Carro

Sabine...allt du undrar över finner du svar på hos designa din blogg.....han e min mentor!

www.designadinblogg.se

2009-01-20 @ 16:05:57
Postat av: Carro

Sabine..allt du någonsin behöver veta om bloggen hittar du på www.designadinblogg.se ...där lär du dej det mesta...

2009-01-20 @ 16:33:36
Postat av: Carro

Du kan även klicka dej ram på min blogg på vänster sida ang annonser och koll på blogg.....

2009-01-20 @ 16:34:59
Postat av: CoopNörden

Flytta till Anderslöv - där springer tvätten själv!!!

2009-01-21 @ 01:31:03
Postat av: Sabine

Ja du CoopNörden eller Thomas som du ju heter, ja jag vet att det är Lonnie som tar tag i din smutstvätt så jag låter henne slippa min, hon har nog att göra ändå med 4 barn hi hi hi 4 barn

2009-01-21 @ 07:54:50
Postat av: Sabine

Tack Susanne och Carro, ja jag vet att designadinblogg finns men tycker det verkar svår på vissa grejer jag vill göra, var jag ska plassera koden mm.

Men tack ändå för att ni försöker.

Kramar Sabine

2009-01-21 @ 07:57:15
Postat av: Carro

du, när vi ses så ska jag visa dej det e svårt i början ...men sen går det bra...han visar utförligt exakt så man kan inte göra fel...våga prova...det gjorde jag..satt jämt å höll på att testa!

2009-01-21 @ 10:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0