Måndag morgon!

Ja då var det äntligen måndag igen. Ny vecka, undra vad den har att bjuda på för överraskningar. Vi får väll se.

I helgen hände inget roligt alls, Alexander och övriga familjen förrutom jag mådde bra, detta eviga illamående och
magont,( men det är bara att bita i hop) det går ju över, Man har ju ingen aptit alls, också måste man jobba! Men finns det ingen vikarie så får man ta det själv,nån måste ju jobba för kunderna måste ju ha hem mat och blannevann- det var skånska det.

Alexander skulle ju varit på brottningstävling i Svarte i söndags, vi kom till hallen men fick åka hem igen- Han fick ont i magen igen Typiskt han som var så laddad, men det kommer fler tävlingar, men Rasmus (grannens påg) vann sina två matcher Grattis Rasmus.

Usch nu väntar det en massa tvätt på mig eftersom ingen annan i familjen får tvätta. det blir inte som jag vill!
Dwet har ju varit helg och då städar killarna sin arum och det innebär att det kommer ut MYCKET tvätt, men som min kollega igår så "den springer ingen väg" och det har hon rätt i men det är ju så tråkigt, men sen kan man ju se en film däremellan, får se vad det blir, men först en morgonrunda med hunden.

Kommentarer
Postat av: Brorsan

Men då är det ju Alexanders tur att vinna nästa gång ...

Och hur går det för Pontus i badminton ...??? Och i matte ??? Räknar han algebra flytande nu ???

2009-01-19 @ 16:16:27
Postat av: Sabine

Ja vi får hoppas att han vinner nästa gång det behöver han.

Pontus går framåt i badmintonen, men matten vet jag ärligt talat inte, han gör sina läxor det vet jag i allafall.

Ha det gött brorsan

2009-01-21 @ 08:05:25
Postat av: Brorsan

Ha de gött du och Mats Pontus & Alexander med. Du måste höra av dig om du känner på dig att Pontus inte grejar matten, fysiken o kemin.

2009-01-21 @ 13:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0