Lördag 090110

Äntligen är jag igång. tack Caroline, det gick mycket fortare på denna bloggen.


Trodde jag skulle få sovmorgon idag, men tji fick jag. Alexander väckte mig kl 06.30 för då skulle Mats och Pontus åka till Malmö för seriesammandrag i badminton.
Pontus gör sin debutmatch i div 4 hoppas det går  bra.

annars blir väll dagen som alla andra plocka ,tvätta mm.

Skall pröva att lägga in bilder senare. Får pröva mig fram men det är ju ingen brådska.

Har någon bra tipss till mig så skriv gärna dom.
Nu väntar en skön runda i skogen med Kelly.

Kommentarer
Postat av: Månsson

Vad roligt, då har vi en blogg till att följa.

Lycka till.

2009-01-10 @ 14:42:23
URL: http://www.familjenmansson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hejsan familjen Rydström!



Lyckades hitta hit från Månssons blogg, vad roligt att ni också har kommit igång! Grattis! :-) Jag lägger till er i våran blogglista, det är väl ok? :-)



Sabine, angående mönstret på fleecen så får du gärna låna min bok! Maila mig så ska jag berätta hur jag gjorde, och så kan jag skicka boken med Sofia till skolan...



Må så gott!

Susanne

2009-01-11 @ 22:10:40
URL: http://familjenstalnacke.blogspot.com
Postat av: Sabine

Hej Susanne.

Jag lånar gärna boken för att få fler ideer på dockkläder.

Visst är det ok att lägga till vår blogg på din sida.

Ha det bra

Sabine

2009-01-12 @ 07:50:04
Postat av: Brorsan

Ja nu har jag hittat ditt gömställe i cyberrymden och det var väl kul att få en egen hemsida. Hoppas det ordnar sig med bloggen.

Cs

Storebror

2009-01-13 @ 10:36:42
Postat av: Brorsan

Ja nu har jag hittat ditt gömställe i cyberrymden och det var väl kul att få en egen hemsida. Hoppas det ordnar sig med bloggen.

Cs

Storebror

2009-01-13 @ 10:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0