GRATTIS CARRO!!!!

Så har då äntligen Carro en kompis från skoltiden i Malmö fått sin lille gosse GRATTIS

En riktig tjockis 4662 gr  och 54 cm lång vad har du ätit Carro sista tiden? För mycket ostbågar kanske?
Låten med Christer Bjökman är tillägnad lilleman!
         och här är han. Jag kunde inte låta bli att lägga in han, Gud vilken liten köttbulle.                                                                                                                                                        

Det är inte utan att man fortfarande känner den otroliga känslan efter att man fött barn, JAG KLARADE DET!  Och vad dom luktar gott dom små underverken. Bara synd att tiden går så fort, dom är ju snart tonåringar och allt vad det innebär!!!!
Vilka super människor vi kvinnor är tur att det inte är männen som skall föda barn....Dom gnäller ju över en förkylning fniss.

Skulle egentligen inte skriva något idag för i dag är det:

LIAMS FÖDELSEDAG!!!! han har i och för sig fått ett eget inlägg men han måste ju nämnas här med.
Han bor i Thailand med sin familj t.o.m slutet på maj sen kommer dom hem igen och vad Alexander längtar.
Tänk vad underbart att våga göra en sån resa med sina barn och vilken upplevelse. Det kommer dom alla 4 att komma ihåg länge länge. Att våga prova på att bo iett annat land 1år.


Såg att Alexander varit inne igår och skrivit 2 kommentarer han är ju för go min lille påg.
Pontus bara "snokar" runt han vill inte skriva något.

Tack ni andra som skrivit inlägg alltid roligt att höra från er.

Igår med posten fick vi reklam från Agencian i Italien, Oh vad jag skulle vilja åka dit i sommar bada i poolen ligga och slappa på min solstol och läsa och bara ha det skönt medans barnen stimmar i den stora poolen.

Lite bilder på "vårt" ressidens

                     

Poolområdet                             Ressidentets namn         en annan del av poolen     "barnpoolen"                        poolen


www.azzurrabibione.com     detta är ett underbart semester ställe, man kan boka genom Sembo men det är dyrare så om någon ä sugen på att åka dit i sommar  så boka genom agencian i stället, vägbeskrivning fixar jag.
Här finns allt t.o.m tvättstuga.Aja nästa år blir det nog Italien igen in med hunden på hundhotell sen åka 170 mil sen är man framme.

Istället blir det i sommar Ekerums camping www.ekerum.nu  och kanske Västervikscamping  www.lysingsbadet.vastervik.se  allt för att Kelly skall vara med.

Hittade förresten en bild på henne när hon var 8 veckor  
usch vd tiden går och nu är hon redan 18 månader.Varför kan dom inte vara små valpar längre.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej igen... Lustigt, dina inlägg kommer inte upp på min blogg, det måste jag kolla! Vi skulle gärna upprepa vår Italiensemester från i somras, men vi måste hålla igen lite och lägga slantarna på huset, så det får bli husvagnen i år i stället :-)



Kram,

Susanne

2009-01-29 @ 15:13:00
URL: http://familjenstalnacke.blogspot.com
Postat av: Sabine

samma sak här vi måste också hålla lite grann i pengarna, så här blir det också husvagnen, tur att man har den

2009-01-29 @ 15:32:06
Postat av: Anonym

sitter just nu o jobbar i stockholm :) ha en trevlig helg!

Kram Pernilla

2009-01-30 @ 07:59:45
Postat av: Susanne

Tjingeling igen... Bara jag som bombarderar din blogg med kommentarer... hehe! Jag får upp alla bilderna, både bebis och Italien och Kelly kan jag se! Jag har använt "Sy till dockan" 45 cm till flickornas Build-a-bear nallar, men även Stoff och Stils nallemönster passar, förutom att ärmarna blir lite långa och benen lite korta! Jag har ännu inte hunnit plocka fram mönstret på nalle-klänningen, och jag tror inte att det finns någon jacka bland S&S mönstrena, men jag ska kolla igenom vad jag har i alla fall :-) Vi ska på friidrotten i Sjöbo lördag fm, så då kan vi kanske stanna till och lämna grejerna? Vill du även låna boken igen, förresten?



Ha en skön fredag!

Susanne

2009-01-30 @ 10:27:39
URL: http://familjenstalnacke.blogspot.com
Postat av: Carro

Tack Sabine för din fina uppmärksamhet kring vår lille nykomling i familjen....Han är ett underverk så som alla mina barn och alla övriga i världen..

Läste att ni kanske åker till Västervik..där e fint där..lysingsbadet..då har ni semestrat nära mej genom åren...jag ska blogga om en stund å berätta mer...kram!

2009-01-30 @ 16:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0