God morgon

God morgon alla vänner!

Då har jag också blivit drabbad av magont och illamående precis som övriga familjen, fast jag varit noga med att tvätta händerna efter allt!
Men varför skulle jag slippa undan...jag är ju inte bara mamma.

Alexander får vara hemma även idag, han har knappt sovit något i natt, det känns precis som när han var liten, uppe flera ggr. per natt... man är ju helt slut.
Tänker på dig Carro  hur orkar du och snart 1 till att passa upp hoppas du har en förstående man.

Tack för alla goa kommentarer igår.
Visst man är inte äldre än man gör sig men i bland känner man sig gammal. Villa, hund, volvo,gift och 2 barn-Svensson liv.
Och Pernilla helt rätt man är ju inte direkt nyförälskad men ibland skulle man vilja skruva tiden tillbaka flera år till när man hängde på KB varje helg. Vilket liv vi levde då dansade hela natten lång, sen upp och jobba, det var tider då.
Nu väntar sängen på mig och Alexander om han vill ....vilket han inte verkar vilja, var får barn sin energi ifrån?
Ha en underbar dag mina vänner

Kommentarer
Postat av: Susanne

Oj, oj, mer magsjuka, stackars dig och Alexander!



Hoppas att det går över snart! Skulle spela MFF-sången på eran blogg för Janne igår, men då dödde våra högtalare... hmmm! Så jag kan inte höra den alls... snyft! Måste fixa! Forza Malmö! :-)



Böckerna har gått med Sofia idag, fast jag antar att de får ligga på Alexanders fack tills ni mår bättre :-)



Krya på er!

Susanne

2009-01-14 @ 09:19:20
URL: http://familjenstalnacke.blogspot.com
Postat av: Pernilla

krya på er!

2009-01-14 @ 10:26:24
Postat av: Carro

KB....hahahahhahaa hur långt tillbaka går du i tiden egentligen....det var typ förra året då jag själv hängde som värsta bruden i baren....nu e det ett minne blott tills jag e på bena igen och kan ta med min honey bun ut...lalalalallalalla

2009-01-14 @ 11:38:23
Postat av: Sabine

Du skall ju alltid vara värst Carro. Nu känner jag mig ju ännu äldre och du skall kallas en vän jo man tackar sicka vänner man har, tur då att Pernilla finns. Fast jag bjuder hellre hem vänner än flänger ute i den oroliga staden. Skämtar så klart.

Tack ´för krya på er hälsningarna kan behövas.

2009-01-14 @ 14:23:51
Postat av: Carro

Tur du kan ta skämt.....givetvis så var det ju längesedan jag hängde där i baren...och inget jag egentligen saknar nu när familjen är komplett..seriöst!

Sen så kan jag visst längta efter det där man hade när man va ute och mingla i baren...men inte på något sätt börja om med det utelivet för det skulle jag aldrig orka idag.....småbarnsförälder som man blivit igen på äldre dar´..hahahahaha

2009-01-14 @ 19:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0