vaknade till MYCKET snö

Vilken morgon och vad mycket snö det kommit1
Tyvärr är jag ju inte någon som älskar snö, det blir ju bara slask och geggigt.

var ute och tog en långpromenad med Helene och Viggo, denna runda tog "bara"3 timmar, så nu är vi helt slut alla 4.
Tog kameran med ut och här följer några bilder:

Kelly har hittat en vedstump

Helene försöker göra en snögubbe

Helene och Vovvarna som vill ha godis

Och här sitter jag och Vovvarna

Vilken tur att man tar med kameran för man vet ju aldrig när något roligt sker.

Nu är det dax att ta på termobraxen och mössan för nu väntar pulkabacken med Alexander och kameran skall ju så klart med, så det kommer bilder på det i ett senare inlägg.

Kommentarer
Postat av: Helene och Viggo

Första gången jag gör någonting sånt här, d.v.s läser resp. skriver en kommentar på en blogg.

Vad imponerad jag blir Sabine! Vad fint du har gjort! Å´ tänk, vi får ju också vara med!

Ha en trevlig helg med många hjärtan.

Det blir väl några tusentals steg igen nästa vecka..

Kramar från Helene och pussar från Viggo (som ligger och snarkar högljutt) Vi ses!

2009-02-13 @ 17:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0