Usch vad det blåser

God eftermiddag mina vänner!!!

Hoppas allt är bra med er?
Har precis kommit in efter en tur i skogen i blåsten med Kelly och hennes lover boy Viggo, det är ju roligare att gå två...
Men fy vad det blåste och sen skall det komma snö också, tur att man kan hålla sig inne resten av dagen .
Någon annan får gå ut med Kelly... undra vem det blir??? Pontus tror jag, han behöver komma ut och lufta sig, han var ju hemma från skolan igår för att samla kraft efter helgen. Och i kväll är det mitt favorit program Bygglov på tv 4, ny ideer hoppas jag.
Nu är äntligen en klänning klar till grannens tjejer men hoppas den passar. så här blev den:

Man tager vad man haver sa kajsa varg och det var vad jag gjorde, jag tog en gammal joggingtröja och vips blev det en klänning... Nu måste jag in och prova den på deras nalle.
Kom precis på att jag måste byta dragkedja i Mats träningsbrallor inte det roligaste men han älskar dom så det är bara att ta tag i det, får prova klänningen en annan dag.
Ha det bra allihopa och nu snöar det , hoppas bara inte det kommer så mycket snö som dom sagt.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad duktig du är på att sy Sabine..det visste inte jag...

Synd jag inte har en liten tjej...söta klänningar e ju för rara..

2009-02-10 @ 17:17:14
Postat av: Sabine

Duktig vet jag inte,men jag tycker det är roligt, sen har jag ju tid till det. Vem vet Carro du kanske får en liten tjej....

2009-02-10 @ 19:16:48
Postat av: Carro

NIX!...no more babies....

2009-02-10 @ 23:19:28
Postat av: Susanne

Hejsan Sabine! Vad jättefin klänningen blev, vad duktig du är! Jag är säker på att granntjejerna blir nöjda :-) Lite dåligt med uppdateringar här hos oss, båda flickorna har haft influensan så det har varit 100% uppassning av sjuka barn denna veckan! Ska försöka blogga lite i helgen...

Ha så kul i snö och kyla ;-)

Susanne

2009-02-12 @ 21:33:49
URL: http://familjenstalnacke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0