Sportlov

Ja då har äntligen sportlovet börjat och jag har sovmorgon hela veckan.
Barn är väll bra konstiga....
När dom är lediga och inte behöver stiga upp, när vaknar dom då?
Jo klockan 06 men när man vill att dom skall stiga upp då sover dom till kl.8.
Konstigt va?
I alla fall vaknade Alexander 06.15 idag och jag som jobbat helgen och ville ha sovmorgon, men låg och drog mig till 07,30 sen gick det inte längre han bara tjatade - Stig upp, stig upp..

Vi åkte till Sjöbo för dom hade "prova spela badminton"idag, så jag tänkte att det kunde vara roligt för killarna att ha något att göra och inte bara spela tv-spel. Men när vi kom till hallen var alla banorna upptagna så det var bara att åka hem igen och ut i pulkabacken, så nog har dom roat sig ett par timmar iallafall.
har nu sett en del av reprisen av Melodifestivalen det 2. Vilken artist Måns är, han kommer ta hem hela skiten hoppas jag....

Nu är våren på väg......
Ja jag vet jag är tokig, men vi måste beställa en matta till husvagnen och då är det vår för annars tänker man inte på husvagnen...
Man skall ha husvagn...... Lyssna:http://www.youtube.com/watch?v=Rgra6ylv2Ek

Nu hinner jag inte skriva mer ,måste hinna till jobb och ta hand om mina kunder.

Dagens middagstips:Korvstroganoff med ris och glass till efterrätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0