Snön har vräkt ner o natt

Godmorgon!
Ja då deltävling nr 3 över och jag tyckte faktiskt att rätt låtar gick direkt till finalen

Dessa tre grabbar är ju duktiga och ett roligt uppträde sen Molly har ju en bra röst fast jag tyckte låten påminnde lite om Sanna Nilsens låt "Empty room". BWO´s var ju också bra- en ballad fast han gjorde den ju bra.
Fast jag tror Måns tar hem allt ,hans låt är ju bäst hittintills.
Ja då var det söndag igen- vad helgen går fort.
Idag väntar en shoppingdag, måste handla hem en massa och Mats vill gärna ha en ny tv i sovrummet för DVD´n har pajat och hans liv är TV när han skall sova, men får se en tv kostar ju tyvärr en hel del.
Och imorgon är det en ny jobbevecka
Och Biggan denna veckan ses vi hela 4 dagar...Jippi alltid lika kul att jobba med dig.
Nu väntar det frukost och sen shopping.Jag glömde ju skotta snö , bra motion
Ha det bra så länge


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sabine!

På lördag ska jag, bintti o brorsdottern gå och se melodifestivalen i malmö. Hur va det , va det du o jag som va en gång??

2009-02-23 @ 12:09:05
Postat av: Sabine

Vad trevligt det låter en annan ska ju jobba....

Visst var det du och jag som var på malmö stadsteater och såg Melodifetsivalen fast jag kommer inte ihåg vilket år eller vilka artister som var med.

2009-02-24 @ 13:15:53
Postat av: Brorsan

Kanske 1991?



1991" rel="nofollow">http://sv.wikipedia.org/wiki/Melodifestivalen1991

2009-02-24 @ 13:28:07
Postat av: Brorsan

Blev fel med länken men skrev in den i anv-namnet istället....

Postat av: Sabine

Tackar Brorsan.

2009-02-24 @ 13:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0