Så ska det låta

Ja vilket uuuunderbart program det är SÅ SKA DET LÅTA och vilken programledare sen.

Detta fick jag se medans jag och familjen avnjöt dagens middag som blev
Stekt fläskfilee´med potatisgratäng och Creme fraiche smaksatt med soltorkade tomater och fetaost helt uuunderbart gott och till detta en flaska rött Italiensk vin "Riojha" tror jag det heter, Gott var det i allafall.
Lite ny musik blev det också på ipoden eftyer programmet  Europe- vilken goding då var man ung och dum...
"Lite vin i knoppen så funkar inte kroppen" eller?

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack detsamma Sabine alias våran Sabbe...

Vi heter familjen Nilsson/Zindovic..

Vill du se våran bb bild hel så gå in på www.corren.se och klicka på a-ö sök sen bb-nytt

Somnade kl 22 igår skandal men det var det värt idag e jag utsövd trots en natt med mycket vaket i ...kram!

2009-02-28 @ 09:38:23
Postat av: FARMOR

Hej på er

2009-03-01 @ 15:20:41
Postat av: Susanne

Tjena hejsan! Europe ja, oj det var tider det ;-) Och du, vad fina kläderna blev, jeansen blev ju supernajs! Undrar om jag inte har nåt jeanstyg liggande, Sofia behöver säkert ett par jeans till någon nalle... hehe! Själv har jag bojkottat allt vad melodifestivalen heter, jag blir bara så besviken varenda år... urk! Ha en fin vecka! Kramis, Susanne

2009-03-02 @ 09:17:31
URL: http://familjenstalnacke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0