Inte en vanlig torsdag

GRATTIS SIMPSON

The Simpsons firar 20 år!

Idag är det inte en vanlig dag för det är simpsons 20 år dag hurra hurra hurra
GRATTIS .

Då jag har två söner som är helt tokiga i Simpsons måste jag ju gratta serien.

Har i dag lyckats få in en "Live traffic feed" då jag är sååååå nyfiken på vem som kollar på bloggen, en del vet jag ju, men ibland finns det ingen som har skrivit något och då undrar jag vem som varit inne och kollat.

Idag är näst sista dagen på sportlovet eller vilolovet som jag hellre kallar det för, för killarna här hemma vill ju liksom bara ligga och softa, spela tv spel och göra ingenting. Klart jag är ju inte bättre jag bara syr och syr och syr.
Håller just nu på med kläder till dessa små underverk

Har fått färdigt joggingdress, t-shirt och klänning och håller på med ett par shorts bilder kanske kommer...

var inne på Månssons blogg igår  och såg denna underbara bild
 
och vem skulle inte vilja ligga på en solstol och lapa sol här?
Hoppas det inte gör något att jag lånar bilden ett tag Familjen Månsson???
Vi andra här hemma med snö och kyla måste ju få värma oss med något.

Såg förresten en massa snödroppar i dag när jag var ute med Kelly så VVVVVåååårrreeennn är på väg.
var det inte ett vårtjut som Ronja Rövardotter gjorde i filmen? Någon som vet?

Nu skall jag nog fråga killarna om dom vill baka muffins jag blev så sugen på det.
ha det bra allihopa.

En låt att njuta av: http://www.youtube.com/watch?v=9MmuUa83HFka83HFk


Kommentarer
Postat av: Carro

..det e jag som e lund...........bara så du vet

2009-02-19 @ 13:56:56
Postat av: Susanne

Hejsan, här är en som önskar vi hade kunnat vara lediga vi också på sportlovet... suck! Ska försöka sluta tidigare idag i alla fall! Låter kul med nallekläderna, ser fram emot lite bilder :-)

Ha en super helg!

Kram,

Susanne

2009-02-20 @ 12:48:10
URL: http://familjenstalnacke.blogspot.com
Postat av: Biggan

Hör du du! Skulle inte du vara lite rädd om din handled? Du behöver väl inte ha allt färdigt på en gång!

2009-02-21 @ 22:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0