Idag är det VÅR

Idag måste det vara VÅR för jag hörde näcktergalen sjunga.. Underbart.

Sen startade Bokrean i dag.....
Jag åkte till Coop i Staffanstorp för att dels hälsa på gamla jobbarkompisar( Evaoch Lollo) och fynda på bokrean.
"Fyndade" bara en bok idag: Emma Mias dotter- det är fortsättningen på Gömda och Asyl, har man läst dom andra tre så måste man ju bara läsa denna också...Tur att man är gift med en svensk man.
Vet att det nu finns två stycken i min bekantskapskrets som kanske tar lite illa upp men jag menar så klart inte att alla invandrarmän är rötägg det finns säkert många som är helt underbara precis som det finns idioter bland svenska män.

Sen är det en annan dag i dag också! Visst semledagen och en annan ska väll sätta i sig en eller två stycken sådana här


Ska bli helt underbart gott!!!!

Denna veckan har Pontus börjat sin PRAO, han är på skolan, i Alexanders spår och skall vara där i 2 veckor.
Tycker väll efter 1 dag att det är ganska tråkigt, störiga barn som skall busa hela tiden med honom, sen trodde han nog att det var helt annat att "jobba" men det blir nog bättre längre fram i veckan när han blivit lite varm ikläderna och barnen vant sig vid honom. Man kommer ju själv ihåg hur man var när det kom en lärare som skulle vikariera i klassen.

Sen kan ju ingen ha missat den STORA nyheten

Prinsessan Viktoria skall gifta sig Äntligen.
Undrar bara när? Det får jag väl reda på genom nyheterna som kommer  att rulla hela dagen.
Nu måste jag bara ut i det underbara vädret, solen skiner

Kommentarer
Postat av: Brorsan

Våren lär komma tidigt i år. I slutet av förra veckan var dagstemperaturen i Västra Jylland upp på 8-10 plusgrader och fronten rörde sig iaf då mot öst, alltså hitåt. Jag menar, det kan ju vara dags för lite varmare väder också, även om höst och vinter för mig är de bästa årstiderna. Och så ska man ju snart träffa lite höga toppar från näringslivet också och då kan det ju vara skönt med lite varmare väder .....

2009-02-24 @ 13:53:38
Postat av: Pernilla

Bintti ska ut på prao om ett par veckor, oxå på en skola hos en musiklärare + hos pappa nån dag

2009-02-25 @ 12:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0