Helgen är över

Då var denna helgen över och stackars lilla mig som har jobbat. Inte så illa menat men tråkigt när resten av familjen är ledig, men nästa helg är jag ledig, fast på söndag skall Pontus tävla i badminton , så då går hela den dagen, fast jag har ju lördagen.... Får väll se vad som sker då. Ja då har vintern kommit igen,kallt och blåsigt tur att man kan vara inne och njuta och när jag sen måste ut är det långkalonger, raggsockar mössa och vantar som gäller, men se nu tittar lilla solen fram. Vilket konstigt väder vi har, man kanske ta och kolla på en film??
Ja det blir det...
Vilken ska jag välja?
Jo Pretty Woman, vilken snygging han var... Richard Gere alltså, men det var då det. Nu får det bli popcorn och film innan det är dax att ge sig ut på en blåsig men skön promenad med Kelly och hennes älskling Viggo.


Kommentarer
Postat av: Carro

Snälla kan du ta en bild på dej i mössa och långkalsonger och raggsocker tror du....lalala

2009-02-02 @ 13:03:03
Postat av: Sabine

Nej tror inte det....Ha ha ha

2009-02-02 @ 14:03:47
Postat av: Arandur

Hoppas du har en fortsatt trevlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-02-02 @ 14:07:35
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: Carro

..jo..snälla...det lät så roligt din kombination!

2009-02-02 @ 18:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0