Fredag

Ja då var det fredag igen och jag sitter och försöker lyssna på låtarna som skall vara med i melodifestivalen i morgon, det är lite svårt att höra med 3st 7åringar i huset, dom har en röööst som skär igenom det mesta.
Hörde precis Thor Leifs typisk dansband men Sarah Dawn Finers tycker  jag  låter hyffsad
 
Jag skrev ju i Onsdags att hundkursen skulle börja, det gjorde den , 8st är dom igruppen och Kelly är näst äldst!
Fast hon bara är 19 månader, den yngsta är 10 månader och bäst... Dom har nog inte gjort annat än att träna sin hund sen dom fick hem den, har ju vi oxå gjort men ... Ja vad ville jag ha sagt med det? Vet inte.

Idag blev dom vita jeansen till Beald-A-Bear färdiga, så här blev dom

och här med tröja

och var Mysdressen eller Jogging om man hellre vill kalla det det

Då Alexander har Vicktor med sig hem idag ville han att vi skulle ha våfflor till mellis och det kunde jag väll fixa se så gott

och nu är dom mätta och belåtna, men leker lite högt tycker jag.
Nu ska jag försöka lägga in lite middagstips på den katergorien.
Ha dte bra alla.Trevlig helg och glöm nu inte skriva en liten truddelutt när ni läst färdigt. 

Kommentarer
Postat av: Brorsan

Ha en skön helg alla ni Rydströms.



Bästa hälsningar



Storebror!

2009-02-27 @ 16:44:02
Postat av: Anonym

tack det samma brodern min

2009-02-27 @ 18:20:30
Postat av: Pernilla

Vi var på melodifestivalen och sara var klart bäst, hon som gick direkt till final kan jag ej fatta skrek så man fick ont i öron....

2009-03-01 @ 21:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0