Äntligen fredag

Ja då var det äntligen fredag och man har en hel helg tillsammans med familjen.
Idag var barnen lediga från skolan dom har studiedag- konstigt namn låter som man skall studera något....
Morgonen började med att jag var tvungen att köra till Lund för att byta mina framdäck där var nämligen inte mycket mönster kvar, sagt och gjort det gick ju snabbt efter det blev jag lite hungrig så det blev en tur till MC Donalds och där fick man spel ,mini monopol och några andra fanns att välja på kan ju vara bra att ha med i husvagnen till sommaren.

Sen när jag väl kom hem skulle jag baka kanelbullar det hade jag lovat barnen, men som vanligt blir man ensam om bakandet, dom tröttnar för fort tyvärr, men att äta upp dom går ju bra...Men det är väll det som är tanken

   Storbagaren.Ttitta så koncentrerad han är


.
Visst ser det gott ut. mums

Sen fick pågarna bestämma maten och vad kan det bli????

Jo tacos men i dag är jag riktigt sugen på det och en iskall öl till.
Någon som blir sugen?

Trevlig helg på er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Tony

Sugen???

Nääää!!!

Men så bantar jag ju också. 14 kilo på 3 veckor med cambridge-kuren är ett faktum ... ;=p

Bästa hälsningar

Brorsan

2009-02-06 @ 20:17:52
URL: http://tonyvanvoorst.wordpress.com
Postat av: Tony

2009-02-06 @ 20:18:37
URL: http://tonyvanvoorst.wordpress.com
Postat av: pernilla

I vanligt fall skulle det låte jättegott men har åkt på maginfluensa och har druckit ett glas nyponsoppa och ett knäckebröd:(, hoppas ni hade en mysig fredagkväll.

Kram Pernilla

2009-02-07 @ 12:56:13
Postat av: Carro

Välkommen hem till mig och baka...ser väldans goda ut dina bullar......

2009-02-07 @ 20:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0