Äntligen börjar hundkursen

Ja då var det äntligen dax för Mats och Kelly att börja skolan igen.
Denna gången är det Tävlingslydnad....
Hon klarade ju Allmänlydnad 1 och 2 gallant, så idag var jag tvungen att fixa korv till henne(hon får det som muta och belöning när hon varit duktig) Hoppas hon klarar denna kursen lika bra.   Min prinsessa.

Jag har lagt till en flik under Kategorier som heter middagstips kanske kan hjälpa någon som inte kommer på vad som skall serveras till middag eller kvällsmat, jag har en hel del tips att dela med mig, hinner tyvärr inte skriva några idag men i morgon skall jag nog hinna med... Hoppas jag.

Nu väntar jobbet Hadet bra allihopa
Kramar från Sabine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0