Ännu en skön dag i solen

Ja i dag är det ju helt underbart.
Solen skiner och fast det är 4 minus känns det som 10+, det blir att fika ute idag, så på med kaffet och fram med bullarna om det finns några kvar vill säg, och ut på trappan och lapa lite sol.

I går eftermiddag var det fel på bloggen för det gick inte att skriva nytt inlägg så det får bli en summering idag om gårdagen.

Igår hade Alexander med sig Vicktor hem och jag hade tänkt att vi skulle grilla korv i pulkabacken.
Men tji fick jag, engångsgrillarna var slut i affären liksom korvbröden så det fick bli köttbullar och makaroner inomhus innan vi gick ut i backen för att åka pulka och ha snöbollskrig och så klart var kameran med.

Vicktor innan han skall mula mig

Alexander med rosa pulkan och Rasmus med orange jackan

Här kommer Linus i full fart

Och min lilla sockertopp Alexander


Jag tror att det blir ännu en dag i backen så fort barnen kommer från skolan, för med detta underbara vädret får dom bara inte vara inne.
Imorgon är det ju "Alla hjärtans dag" och jag hade tänkt att köpa mig ett eget sådant här

För att stödja dom hjärt sjuka barnen så jkag for in på ICA Kvantum i Sjöbo för jag trodde att dom sålde sådana men icke, så hörde jag av grannen att dom finns på Tempo i Blentarp så imorgon skall jag inhandla ett sådant dom är ju fräcka tycker jag och vad är 50:- en påse chips och läsk, känns bättre då att hjälpa...
Ihelgen jobbar jag så jag missar meoldifestivalen del 2 men kan ju lyssna på radion. japp det skall jag göra.
Ha det bra allihopa och Susanne med familj KRYA PÅ ER!
Trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Brorsan

Chips och läsk är rena kaloribomberna. 3 liter coca och 1 påse 300 g chips täcker mitt dagsbehov av kalorier när jag kommit ner till 75 kilo. Det gäller att hålla ett vakande öga på kalorierna och kaloribovarna .....

Mvh

Storebrorsan

2009-02-14 @ 07:46:20
Postat av: Sabine

hej mama du är jete snel du jöper

2009-03-11 @ 19:14:49
URL: http://rydstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0