Snart är det dax för Ullared

I dag är det ju tisdag, i morgon onsdag och sen Äntligen torsdag och då åker vi till Ullared jippi.
Shoppa shoppa och åter shoppa ska det bli...
Undra vad slutnotan blir....
kanske jag slår Rose-Marie!
Nej tror inte det, får ju ha lite pengar över till Göteborg också, där det ska ätas och drickas gott i 3 dagar.
Självklart ska kameran med (tänk om jag träffar Boris VD´n och några andra "kändisar")
Har börjat packa och kan ni tänka er vad som var det första jag lade fram?


Jo så klart paraply!!! för jag tänker inte stå i kö om det regnar utan mitt paraply.

Nu hinner jag inte mer, måste fortsätta städa

Svärmor kommer ju i morgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0