Personalfest- inställd

Ja tyvärr får jag stanna hemma i kväll...
Mitt jobb i butiken ska gå på Joe Labero i kväll, men då dom sagt på radion att det ska komma ännu mer snö i kväll och det dessutom ska blåsa rejält har jag valt att stanna hemma...fast jag vill med och se honom trolla...
uh vad tråkigt att det ska snöa mer , jag tycker det räcker med det vi har fått och halt är det också.
Funderar på att köpa skridskor....
Då kan man ju ta sig fram ialla fall....
Funderar ett tag till...

På lördag är det tänkt att Pontus ska spela i en badmintontävling i Simrishamn(om vädret tillåter)
så då går hela lördagen, vi ska vara där kl 08,30 och sista delmatchen börjar 19,30 så då vet man vad som händer då om vi kommer iväg vill säga.

Ja ha då får man väll fixa lite mat då jag inte får en 3 rätters utan får hålla tillgodo med Köttbullar och makaroner inte så lockande men det är iallafall mat så jag ska inte klaga.

Snöiga hälsningar från Sövde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0