julklappar

Ja ha, då var det redan måndag och ny vecka.

Helgen gick kanon bra, började med en bilresa till Ullared där det shoppades må ni tro.
Trodde Mats skulle svimma flera ggr, den stackaren hade nämligen feber och sen behöva gå där inne med mig i ex antal timmar...min stackars älskling(nyförälskad, jag alltså!).
Kvittot slutade på 50cm långt eller kanske kort...
Hittade INGET till mig, jo en t-shirt för 49:- emn jag skulle ju ha sååååå mycket annat.
men vi hittade en plojgrej som julklapp åt någon, vem får ni veta efter julafton, men så här ser den ut:

mest som ploj....men kan nog bli rolig för den som får den...ha ha ha
Hittde det mesta annars till Alexander, Pontus är det svårare med, allt Puma och Champion var så klart slut i st.S
och medium hade han simmat i, så det blir ut i affärer och leta.

Senare på kvällen gick vi till Hard Rock Cafe´och åt dom goda revbenspjällen som denna gången inte var så väldigt starka, så även jag åt och njöt av all mat, sedan tog vi ytterliggare en rund på avenyn, sen hem för att se slutet på idol där ju som ni vet Eric vann.
Fredagen började som vanligt kan man väll säga med en god frukost sen tog vi en sväng till avenyn för jag skulle försöka hitta någon som passar en så kräsen person som jag, stackars min älskling som inte tycker om att gå(ränna) i affärer.

Tror ni jag hittade nått.....

Nopp inget, inte ens trosor(fast det skulle jag ändå inte ha)
Sen hem för lite vila för på kvällen var det ju dax för Mats överraskning:
Och den som dök upp var ingen mindre än:



Willy Mats barndomskompis.
Glada timmar hade vi på en Retaurang som heter "Bitter bar & matsal
här åt vi Fondue och snackade bort några timmar, sen gick vi vidare till en kvarterspub som heter:

Här blev det ännu mer öl och killarna pratade barndomsminnen och jag skrattade så jag nästan kissade på mig.
Att man kan ha så roligt åt 2st 40åringar som pratar om allt som dom gjorde när dom var 10-17 år,men det hade jag.
Och vilka grejer min make hittade på...det trodde jag aldrig..men vad det är behåller jag för mig själv.
Lördagen hade vi för oss själva, tog bussen till Nordstan för tänkt shopping, men icke här heller, så i morgon ska jag till Stoff och stil och köpa mig tyg till en kjol(har jag planerat i allafall, får väll se om jag hittar något tyg)

Äh´ kom precis på att vi har personalmöte då så det blir inget. Helskotta också!!!!

Åter till Göteborg:
På kvällen gick vi på Julmarknad på Liseberg, och gud vad mycket folk
trodde aldrig vi skulle komma fram till glöggen.
Tyvärr var det alldeles för mycket folk för min smak så efter 2 timmar där gick vi till en Kina restaurang och åt, sen var det bara att knalla hem till hotellet och krypa ner i en varm säng och sova sista natten i en skön Hästen säng.

Visst är det skönt när man kommer hem, men det tråkiga är att man har så mycket att göra:tvätt, fixa mat igen (låter jag bortskämd?)

Men vi har haft en helt underbar helg och nu ska vi njuta av julen som närmar sig.


Julträden på Liseberg

Kommentarer
Postat av: Susanne

Välkomna hem! Låter som en riktigt mysig liten tur, ja förutom febern då såklart :-)

Kramis,

Susanne

2009-12-14 @ 22:27:44
URL: http://familjenstalnacke.blogspot.com
Postat av: Anonym

Gud,visa aldrig ringplingare för min man,då köper han 5 st!!

2009-12-23 @ 11:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0