I morgon

Ja ha, här står jag med resväskan och vet inte vad jag ska packa ner...
Är det inte konstigt?
Samma visa varje gång, antingen packar jag alldeles för mycket eller för lite...aldrig blir det bra:

Räcker det med 1 flaska vin eller ska jag ta en box?
Klart boxen tar mer plats än flaskan, men räcker längre....
Minton måste med, för den är god att hälla i o´boyen efter en promenad hem på kvällen.
Har ni inte smakat Mintu bara måste ni göra det, det smakar som After eight, mums alltså.
Man häller det i varm o´boy och gärna en klick grädde på det...

Tror detta kallas resfeber...eller har jag fel?

Ska bli sååååå roligt att äntligen komma upp till Ullared  igen och sen Torsdag-söndag i Göteborg.
Har ordnat en överraskning till Mats på fredag kväll, fast jag kan ju inte berätta här vad det är,för ibland tar han en koll här, fast han inte erkänner det...han är lite busig min man.
Men jag ska ta foto på min överaskning så ni får se.
Och ni som är inne på FB avslöja mig inte är ni snälla.

Nä nu är väskan packad, det blev en del kläder och 1 box rött, det som blir över kan jag ju ta med hem igen.

Nu tar jag en paus från bloggen till måndag morgon 14/12, så en trevlig lucia på er




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hoppas ni får en trevlig tur!

2009-12-09 @ 14:51:00
Postat av: sabine

Äntligen framme. Har sovi gott hela natten. I dag väntar en heldag på stan och sen i kväll väntar en överraskning för min käre man, han tror att det är en föredetta arbetskamrat på Hertz...men han får se vem som dyker upp...ha ha ha

fortsättning följer

2009-12-11 @ 10:36:56
URL: http://rydstroms.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hoppas ni hade det trevligt :-)

2009-12-13 @ 20:44:39
URL: http://familjenstalnacke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0