Fredag

Killarna sitter och tittar på något och jag tar en chans att skriva lite på bloggen som jag tyvärr inte haft tid till denna veckan, tyvärr men jobbar jobbar och åter jobbar.
Men på torsdag tar jag och Mats vår packning för 4!!!dagar i Göteborg...ska bli SÅÅÅÅ skönt, sovmorgon i 3 hela dagar.
Vi sticker tidigt på torsdag morgon för en hel dag (hoppas jag) på Gekås i Ullared var annars.
Sen väntar upppassning i 4 hela dagar.
Det är min underbara svärmor Elisabeth som ställer upp och passar Kelly och pågarna.

Förresten jag har fått en ny bloggläsare..... Maria heter hon    Hej Maria!!! det var längesedan vi snackade typ 6 timmar sedan.
Om du vill kommentera eller skriva något klickar du på kommentera längs ner under detta avsnitt. Tänk bara på att ALLA kan se vad du skriver så du inte skriver nått hemligt.
maria är en jobbekompis hos tanten där jag jobbar om någon undrar.

Igår skulle tanten och jag ta en tur till Stoff & Stil för att köpa tyg till en klänning till hennes barnbarns docka och så klart hittade jag tyg på fyndet Äkta velour 6 m för 60:- kunde inte motstå detta. 3 m är i grått med vita streck och 3 m i helt vitt ocg gud vad mjukt och gosigt.
Sen köpte jag faktiskt vertyget till tryckknappar så nu....blir det tryckknappar i allt...hoppas jag.

Nä nu måste jag lägga mig det är seriespel i morgon i Furulund med badmintonen och både Mats och Pontus ska spela så jag måste följa med för att se efter Alexander.

Kommentarer
Postat av: Maria

Nu har jag hittat hit! Kul! hoppas du kommer snabbt o förtsätter skriva...

inga hemlisar svart på vit:)

2009-12-10 @ 23:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0