Vrickad fot

Stackars Pontus!
Badmintonsäsongen hinner bara börja så vrickar den stackaren foten, så nu blir det väll vila ett par veckor....
Stackaren, han som längtat så men det är inget att göra åt det.

I går när jag var inne på facebook  såg jag att min kusin Sandra från Tyskland skrivit till mig vad roligt det var vi har inte träffats sedan min pappa dog och det var 1989. Jag skickade en vänskapslängt till henne och hon svarade, fast hon visste nog inte vem jag var först för hon skrev lite konstigt tycker jag, så nu är det till att plocka fram ordboken på engeska igen för jag är deffinitivt ingen höjdare på engelska.

Sen har jag fått kontakt med en av Mats systrar också jätteroligt, speciellt då hennes ena(tror hon har 2 barn)dotter är född samma år och dag som Alexander vilken slump...
Mats reagerade på att det stod Rydström på anslagstavlan inne på KK när vi kom ner så han sa att jag skulle ha rum nr?
nej sa barnmorskan det är upptaget - ja ha då får vi ta ett annat rum och då visste vi inte att det var hans syster som låg i det rummet, Världen är bra liten.

I dag är  det  ju Fredag-Äntligen.... goda drinkar, god mat....vad annat vill man ha.

I morgon åker Mats och Alexander ner till LjungensCamping för att vara med på kräftskiva tillsammans med våra goa grannar- tyvärr kan jag inte följa med för jag jobbar, men det gör inget för kräfter kan jag äta hemma, fast tyvärr utan det trevliga sällskapet.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Stackars Pontus! Hoppas foten blir bättre riktigt fort! :-) Visst är det kul med FB, det dyker upp nya och gamla bekantskaper hela tiden! Ha en härlig helg, trots att du missar kräftkalaset!

Kram,

Susanne

2009-08-28 @ 11:53:41
URL: http://familjenstalnacke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0