Mojje på besök i Sövde

I går lördag fick vi fint besök här i byn, jo för då kom




Och vilken show han höllt för oss, ont i ben och armar fick jag och lite grann i rumpan då man sitter på bänkar som inte är av det mjukare slaget.
Men gud vad roligt jag hade, han spelade en massa bra som till och med Mats tyckte om, ska försöka få med en del låtar på ipoden om jag nu kommer i håg hur man gör!?

När vi kom hem från uppträdet fick jag något gott att dricka av min make och det blev


Jordgubbs champange och sååå gott det var, sen var det dax att fixa middan som blev Biffstroganoff med ris och så klart "ett "glas rött till detta.

Ja ha nu var denna helgen slut och det är måndag i morgon......
varför kan man inte vara ledig mer????
Jo för man vill ha såååå mycket och för det måste man ha pengar annars blir det inget shoppande.

I kväll ska vi se denna filmen medans vi äter


Hoppas den är bra...annars somnar jag väll.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag e oxå en Moffe-fan, har nicke o mojje skiva :) och va o tittade på dom när det va dom 2 , och snart ska man ju börja om och lyssna på mojjemusik igen...längtar så jag blir tokig.

Filmen du ska se e jättekass, vi hyrde den och blev så besvikna.

Kram Pernilla

2009-08-23 @ 19:10:25
Postat av: Carro

Kan tipsa om en bra film..."Benjamin Button..."

Alltså sååå bra den e..

2009-08-23 @ 21:27:58
Postat av: Susanne

Men visst e han för go', Mojje!! Han var med i Diggiloo oxå, min nya idol!! :-) Hade det inte varit för 40-årsfesten i lördags, hade vi oxå varit i Sövde!!

Kramis från,

Susanne

2009-08-24 @ 09:11:04
URL: http://familjenstalnacke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0