ledig dag

Äntligen en ledig dag.
Och sitter här vid poolen med mousserat jordgubbsvin Mums
i kväll blir det grillad kycklingfilee med pastasallad och till detta så klart Lambruscco.

Äh det är ju så underbart med sol och värme hoppas det håller i sig.

Fick mig en tankeställare i går om hur livet kan se ut om man inte sköter sig...
Damen jag jobbar hos, vi trodde hon hade fått en stroke i torsdags kväll så i illfart till sjukhuset med henne, och då fick jag jobba hos en man på 53år som fått en stroke för 1½år sedan,i går fredag, och denna man är väll ca 170 cm lång men väger strax över 100kg och hade bara haft lite högt blodtryck och ändå fick han en stroke... Så nu är det till att hålla igen på en hel del av det goda för min käre make så inte detta drabbar honom en stroke alltså.

Som tur var var det ingen stroke för min lilla dam så på måndag är jag tillbaka hos henne igen

men nu väntar lite mera bubbel i mitt glas

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Låter mysigt, ligga vid poolen :).

Själv håller jag mej långt ifrån solen och känner inte alls för att lägga mej i bikini...sån tur är att Bintti nu själv tar sig till stranden med kompisar.

2009-08-08 @ 17:06:16
Postat av: Sabine

Förstår dig Pernilla, i ditt tillstånd hade jag inte heller velat ligga i bikini, men nästa sommar är det din tur.

2009-08-08 @ 23:51:42
URL: http://rydstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0