.......

Då var det tisdag.....
Var tar dagarna vägen?
Tycker bara jag jobbar, jobbar, jobbar och det gör jag ju också.
Stackars mig!!!!
Jobbar ju som personlig assistent nu under Augusti månad och har även mina helger i butiken så under denna månad är jag bara ledig 5! dagar
stackars mig.
Usch vad jag gnäller, har ju själv valt det.
Så nu får det vara färdig gnällt.

Vår bröllopsdag glömde min käre make bort!
Förvånad?
 Nej! Han bara är sådan min gulle plutt!
kan komma överraskande med något en helt annan dag.
Då jag nästan misstänkte detta fixade jag till lite ost och kex och kallt vitt vin, så kvällen blev romantisk ändå.
Nu väntar frukost med mina älskade pågar....bullar, ägg och kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0