Badmintonen börjar i dag

I dag börjar äntligen badmintonen igen efter ett långt sommar uppehåll.
Pontus längtar fast hans favorit rack är inlämnat på omsträngning, ja lilla jag har totalt förträngt att det behövdes nya strängar, men bättre sent än aldrig sägs det ju! Killen har ju som tur är fler rack.
Hoppas bara lilleman också fortfarande vill börja...det är lite si och så för grannen vill börja på friidrott och fotboll och då vill så klart Alexander det me´, fast den killen ( Alexander alltså)är så duktig på badminton...
Får se vad det blir, bara han är nöjd.

Titta vad jag hittade i Ystad allehanda i dag:


Över 1100 såg Mojje

Publicerad: 24 augusti 2009, 18:15

Över 1100 personer kom till sommarens sista konsert på Sövde Amfiteater i lördags. Efteråt fick Mojje skriva autografer till en lång kö av barn. Entrén var fri, och insamlingen till BRIS slog rekord: 13 528 kronor, vilket fördubblas när byalaget ger sitt bidrag.
Det inte utan att man blir stolt över sin lilla by.

Lite goa låter med Mojje:

http://www.youtube.com/watch?v=YwF7SrpPpdY "Var ligger landet där dom böjer bananerna"- detta var Mats favorit låten på showen så den spelas flitigt här hemma.

http://www.youtube.com/watch?v=kzEbWgVeIYA "Popcorn" var så där.

http://www.youtube.com/watch?v=piKh1R_LNrg " Barnvakt" en rolig låt

Kommentarer
Postat av: Carro

Lovar att jag kan alla texterna utantill då jag sjungit låtarna utan och innan på jobbet med barna....

Bananlåten kan stiga en åt huvudet ...rätt var det e så sjunger du på den var som helst......men visst e han bra MOJJE the man!

2009-08-25 @ 10:22:23
Postat av: Carro

ASG*

Ja den var ju kul jue....hahahahahaa

Jag älskar min ipod...den e ju Louise vitton inspirerad.........men visst hade det varit coolt om Alice satt bredvid och såg söt ut!!

2009-08-25 @ 14:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0