Valborg och Välkommen hem Fam.Månsson

Ja ha då var det valborgsmässoafton idag och så klart ska vi till bålet idag.
Vi har ett här i Sövde i Amfiteatern med skönsång av Sövdes egen kör, ska bli trevligt, sen blir det korvgrillning efteråt.

I morgon ska vi tillsammans med våra kära grannar Staffan och Camilla ta våra husvagnar och köra i väg till någon camping utanför Simrishamn tror jag för att fira våren och slappa i några dagar. Kanske det blir premiär dopp i havet också, man vet aldrig.
Så jag håller på att städa iordning husvagnen och fylla den med allt man nu behöver....
Inte lite saker kan jag berätta, Men vad skönt det ska bli, kanske att Pontus får inviga sina fiskespö som vi köpte för att använda i höstas på Öland men då det blåste för mycket blev det inget av med det. Men bättre sent än aldrig.

Hörde av Alexander i morse att hans kompis Liam kommit hem från Thailand......
Men ni( familjen Månsson) skulle ju inte komma hem förren sista Maj....
Konstigt....
Har det hänt något???
Många frågor blev det, men ni ska veta att ni är efterlängtade, det enda Alexander snackat om i några veckor.

Får inte glömma:- Pernilla din stackare!!!!!!Krya på dig.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack så mycket, börjar känna mig bättre o ska försöka gå till pildammarna idag där soriba ska spela. Hoppas ni får en skön helg i husvagnen.

2009-04-30 @ 10:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0