Skärtorsdag

Ja då var det påsk!!!!!!

Och som vanligt skall en annan jobba.....
Men inget att hänga läpp för, någon måste ju göra det, fast det gör inget jag ska ju jobba med Biggan!!!

jag har ju inte skrivit på några dagar, så något måste ju ha hänt!!!

Jo Pontus har börjat spela golf!
Han hängde med kompisen Magnus till Romeleåsens golfklubb i söndags för att "prova" på och fick blodad tand, (han älskar ju allt som har med bollar att göra) så nu är det golfen som gäller på helgerna.
Kul tycker jag för då kommer han ut och kan lufta sig hi hi hi hi och inte bara sitta inne framför datan och tv.
Så dom två vill att man kör dom till golfbanan varje dag nu när det är påsklov, tyvärr jobbar jag varje dag på mitt extra jobb så det blir svårt.... Men jag kör dit och Magnus mamma hämta Kanon  bra!

Och Alexander bara myser och leker med kompisar hela dagarna. 



GLAD PÅSK PÅ ER ALLESAMMAN




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Glad Påsk till hela familjen från oss i Malmö precis hemkomna från Paris

2009-04-09 @ 23:43:34
Postat av: Pernilla

Glad Påsk till hela familjen från oss i Malmö precis hemkomna från Paris

2009-04-09 @ 23:43:47
Postat av: Biggan

Undrar om du saknade mej på skärtorsdagen?

GLAD PÅSK till hela familjen Rydström!

2009-04-11 @ 11:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0