mellan två jobb

Måste få till ett inlägg då jag inte skrivit sedan i torsdags...Vilket dåligt samvete jag får.

Är bara hemma om för att byta kläder och fixa till lite mat till mina hulliganer och mig själv.

Ja då var påsken över och barnen blev sååååå lyckliga för sina påskägg som var fyllda till bredden med godis, själv nöjde jag mig med  att njuta av sillen och äggen hemma hos svärmor och svärfar.

Vilket underbart väder det har varit hela helgen och grillat har man gjort varje dag... det är lite så att man börjar tröttna på flintastek, men bara börjar.

Till helgen kommer Maja med sina storebrossor och föräldrar hoppas hon tar med några dockor för man vet ju aldrig vad som finns i mina gömmer.

 Nu måste jag sticka till jobb nr 2 tur att man älskar sina jobb och har förstående pågar som låter mamma jobba!!!!
Må gott alla!!!!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

ja , har varit inne o kollat man vill ju läsa lite när det finns blogg nu när man fått en vana (el ovana) att kolla vad som händer vännerna :)

2009-04-15 @ 18:09:03
Postat av: Susanne

Tjena hejsan! Fian säger att du ska fixa Fantomen, sicken tur att han fanns med i boken ;-) Själv ska jag tydligen fixa både hästar och hundar... hehe! Slit inte ut dig!

Kramis,

Susanne

2009-04-18 @ 23:34:32
URL: http://familjenstalnacke.blogspot.com
Postat av: Sabine

Nej du Susanne, vet inte var Sofia fått det ifrån att jag skulle sy Fantomen, Alexander ska ju vara clown, fast han inte vill....Tycker inte om att vara i centrum.... Må så gott

2009-04-19 @ 21:06:58
URL: http://rydstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0