Det måste vara sommar

Idag måste det ha varit sommar. Termometern visade 18 grader.
Så det blev till att lägga in lite Alkoläsk i kylen och sticka till systembolaget och köpa vitt vin.

Vi grillade igår för det måste man ju bara göra när det är sol och varmt lika dant blir det idag:
Grillad karre´med en kall sås gjord på Creme´fraiche med mango chutney lite salt och peppar och finhackad röd lök.
till deta blir det pasta sallad.
Idag har vi(jag) varit flitiga! jag har klippt tuja häcken och rensat inuti den, sen har Pontus rensat stuprännorna för annars rinner vattnet in i uterummet och Alexander har bara latat sig se själv


han älskar att sola....Precis som denna mannen

fast han vill inte visa sin vita mage

Kelly trivs bäst i skuggan

Och så Pontus på taket

och här ska jag tillbringa mycket tid efter att den har öppnats för säsongen.

Det var lite grann om min och familjens underbara dag i solen, och nu skall jag in till grannen och kolla på deras nya grill.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte alla som solar med arbetsskorna på!!!

2009-04-04 @ 19:40:48
Postat av: Sabine

Du Thomas "Lille Pågen" du kan ta dig i COOP rumpan.

Glöm inte att vi ses den 18 och då blir det farligt!!!!! Då är det kanske du som hamnar på bloggen. Vem vet????

2009-04-04 @ 22:04:06
URL: http://rydstroms.blogg.se/
Postat av: Biggan

Jag vill gärna se en bild på dej när du ligger i poolen!

2009-04-05 @ 22:13:36
Postat av: Sabine

Ja du biggan jag lovar bilder kommer, fast det måste bli varmare igen och minst 20gr i poolen annars badar jag inte

2009-04-06 @ 10:06:45
URL: http://rydstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0