Äntligen fredag igen

Ja jag måste bara säga att jag ÄLSKAR fredagar, helgen är här och en del är lediga andra jobbar...
Idag har jag jag jobbat några timmar hos damen, fast de timmarna(4,25) gick fort, fixa middag, städa sen ut i solen....
Då både hon och jag älskar att sitta och lata oss i solen passar detta utmärkt, värr hade det varit om det bara hade varit jag...
Men ibland ska man ju ha tur.
I kväll blir det grillat med potatissallad och ett gott rött vin(njuter redan av ett) för i morgon kväll jobbar jag ju, så det blir till att njuta idag.
Hörde att det skulle bli kanon väder hela helgen, typiskt när man ska jobba.
Tur at jag inte börjar förren kl. 16 i morgon då, så jag får njuta, Sen jobbar jag 10-17 på söndag så då blir dte inte så mycket, men ni andra som är lediga njut!!!!!
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0