Allsvenskan!!!!!!

Ja då har allsvenskan äntligen börjat. Och malmö vann!!!

Och jag hade glömt att lägga ett inlägg om det + att jag glömde ändra musik... Mycket man ska tänka på
Men nu är ordningen tillbaka MFF-sången är där igen och nu ska jag bara ändra bakgrunds bild också till MFF så klart
Inte för att jag bryr mig så mycket ,men jag vet att det finns andra som kollar på bloggen som bryr sig... så för er skull
Vad lilla jag är snäll som tänker på er.

Nu måste vi alla som håller på SKÅNE LAGET MFF heja på grabbarna den ?????? Mats tror att det är annandag påsk...
Någon som vet??? Tacksam för upplysning.

Ha det gött nu ska jag frossa i äppelkaka med vaniljvisp.

Kommentarer
Postat av: Carro

.......nä alltså fniss MFF e inget jag håller på ...kan knappt ngt om fotboll...håller på LFF och LHC i alla väder lalala

Med risk för å få smisk.....

2009-04-05 @ 19:06:41
Postat av: farfar

Ska det inte vara IFK Malmö man ska hålla på om man är en riktig Skånepåg?

2009-04-06 @ 16:39:18
Postat av: Brorsan

Fotboll är inget mot hockey. Mif är inget mot Färjestad. FBK vinner SM ..... jiiipppiiieee!

2009-04-07 @ 14:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0